S#иногда это может «ПРОСТО СЛУЧИТЬСЯ», однако репутация и доверие к онлайн-казино зависят от быстрого, правдивого и открытого общения со стороны казино и представителей казино.
Даже если это сторонний платежный процессор, на 1000% ответственность несет казино, поскольку это их бизнес, который выбрал услугу и требует, чтобы услуга работала. Любое современное онлайн-казино должно иметь 2-3 резервных провайдера или перестать работать в случае отказа одного из них. 3-4 дня оставления игроков в темноте и без вывода средств просто неприемлемы по любым стандартам и, несомненно, приведут к массовому падению депозитов в течение следующих 1-3 месяцев.
S#it might sometimes "JUST HAPPEN" however the reputation and trust of an online casino relies on fast, truthful and open communication from the casino and casino representatives.
Even if its a third party payment processor then is 1000% the responsibility of the casino as its their business that chose the service and requires the service to operate. Any modern casino online should have 2-3 back up or fall over providers in the case that one fails. 3-4 days of leaving players in the dark and no withdrawals is just not acceptable by any standard and will no doubt result in a massive drop in deposits for the next 1-3 months most certainly.