Думаю, мы не поняли друг друга; смело пользуйтесь ссылкой, которую я вам отправил. 🙏 Я говорил о Casino Guru Safer Gambling Zone, которая призвана помочь игрокам немного отдалиться от казино в целом. Конечно, я понимаю вашу обеспокоенность и прекрасно понимаю, почему была подана жалоба.
По мере рассмотрения жалобы, на основе собранной информации, я полагаю, мы выясним, какое решение будет справедливым.
Возможно, казино осознало серьезность ситуации и будет решать ее в первую очередь посредством жалобы. Предположим, что рядовые сотрудники не должны иметь дело с такими обстоятельствами.
I guess we haven't understood each other; feel free to use the link I sent you. 🙏 I was talking about Casino Guru Safer Gambling Zone, which is designed to help players get a bit further from casinos in general. Of course I understand your concern and perfectly understand why the complaint has been set.
As the complaint progresses, based on the information gathered, I guess we will find out what is a fair solution.
It is possible that the casino has recognized the gravity of the situation and will address it primarily through the complaint. Suppose that ordinary employees are not expected to deal with such a circumstance.